Flygfoto, från marken!

Flygfoto, från marken!
Min 3:e zeppelinare

lördag 9 februari 2008

Vårens första flygfoto, i februari?

Bild:
Flygfoto i vårsolen, 9 februari 2008








Ja, så skulle man kanske säga om denna flygbild (flygfoto med zeppelinare) som jag lägger upp här. Fotoplatsen är utanför Enköping, under ett uppdrag som jag fotade i samarbete med Helicopter View. Flygfoto höjden var inte så mycket, kanske 80 meter.
Mn det var varmt, med årstidens mått, över 8 grader skulle jag gissa? Tanken att jag borde ha haft vårjackan med mig fanns där.

Hur som helst, tänkte bara komma med detta bevis att våren är på G, eller är det klimatförändringen som spökar? Avgör själv.

hm...Blogger har problem, man kan inte ladda upp bilder för tillfället...så återkom gärna vid senare tillfälle om du är nyfiken hur flygbilden blev.

Inga kommentarer: